Friday 22 June 2012

aku amat amat amat sedih,terluka dan keciwa yang tidak mungkin sembuh.bila aku tahu di dalam hatinya masih ada kekasih lama.sedangkan dia juga mengakui cintanya terhadap ku.mana satu yg mesti aku percaya.perkataan yang ditulisnya tentang perasaannya terhadap kekasih lamanya atau pengakuan cinta dan sayangnya didepan mata dan telinga aku yang  masih baik pendengarannya.aku bingung macam ni.mengapa aku rasa dipermain-mainkan,diperbudak-budakkan,
aku tidak pasti apa aku jadi selepas ini...tapi yang pasti aku tidak akan cuba melarikan diri darinya kerana terlalu menyayanginya...biarpun sakit dan terhiris-hiris hati ku kerana dia,aku tidak mampu menentang ujian Tuhan terhadapku yang terlalu SAKIT.Terlalu SEDIH,terlalu PAHIT..Aku hanya berdoa dan berusaha semoga Kesabaran sentiasa melindungi aku.Walaupun dia tahu dia sedang merperbudak-budakkan aku,aku juga sedar semua itu.TERPULANGLAH kpd dia bagaimana untuk menghargai sebagaimana aku menghargai dan menjagainya.Dia tahu aku tidak pernah membiarkan kan tidurnya dalam kelaparan walaupun aku dalam kesakitan yang amat sangat,aku sembunyikan biar saja dia tidak tahu tidak mengapa.Janji tetap janji aku lunaskan.,dia juga tahu dimana untuk meletakkan pakaiannya yg tlh dipakai disetiap hujung minggu.tetapi dia BELUM PERNAH TAHU kesedihan dan kesakitan aku yang sebenar-benar,biarpun dia sentiasa didepan mata,sentiasa bersama.Mungkin aku perlu SEDARKAN DIRI AKU INI SIAPA DIHATImu.Tak mengapa sayang,..andai itulah maksudmu, dihatimu.....Biarlah Aku Jauhkan Diri ini moga Kau bahagia dengan apa yang kau tunggu selama ini.Terimakasih kerana Pernah sudi menyayangiku...dan tidak pernah menolak apa yang aku hidangkan kpdmu setiap kali makan malam kita...walaupun tidak seberapa.Aku amat menghargainya.Apa yang pernah aku beri aku tidak minta kembali.Doakan semoga aku tabah menghadapi penderitaan yang terlahir dari SEBUAH HATI YANG TELAH KAU KECEWAKAN, KAU HANCURKAN SELUMAT-LUMATNYA.TERIMAKASIH SAYANG.

3 comments:

  1. Huhu sabo ye..Ada hikmah disebalik kesakitan..InshaAllah:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih jugak rasanya Cik Farhana..Trimekasihlah suruh bersabar

      Delete
  2. tapi..air teh dia tu la yang buat aku x boleh lupa...

    ReplyDelete